Arnout
NederlandZe hebben hele leuke items. De kwaliteit van de stof is goed en de items zitten erg lekker. Levering is snel! Klantvriendelinkheid is top! Als je contact met ze opneemt reageren ze snel en vriendelijk. Zeker de moeite waard om hier kleding te bestellen.
Hubrecht
NederlandDe broek valt totaal niet op maat en er wordt na contact van mijn dochter met Mauré nou niet echt gedacht a la de klant is koning. Wel onredelijke argumenten om maar niet tot betaling van de retourkosten hoeven over te gaan. Dat is een heel onvriendelijke houding tegenover pubermeisjes en het voelt als misleiding. Dan kun je wel een leuk modelletje broek in de wenshop laten zien, maar daarmee ga je het niet redden. Want nu zullen wij nooit meer iets in die webshop kopen en al haar vriendinnen ook niet. Dat is niet echt een positieve businesscase voor Mauré natuurlijk, maar ik denk niet dat zij dat overzien gezien de kinderachtige houding. De klant moet altijd bovenaan staan, les 1 in ondernemerschap.
Martien
NederlandIk kreeg een trui binnen met een productiefout erin, heb contact opgezocht en werd snel gereageerd. Binnen een paar dagen had ik een nieuwe trui gekregen en een Retourlabel om de oude terug te sturen! Goede klantenservice dus!
Stijn
NederlandLeren flair pants binnengekregen en hij zit fantastisch! Toen ik hem aandeed zag ik dat er een naadje loszat. Meteen een DM gestuurd en vrij snel reactie gehad. klantenservice gemaild. Kan de broek zonder verzendkosten omruilen! Top service gehad & hier ga ik zeker nog vaker kleding bestellen.
Sijbrand
NederlandZeer beperkt servicebeleid. Een aantal mooie pantalonbroeken besteld in verschillende maten. Echter zijn ze veel te lang waardoor ze niet passen, alleen was ik 2 dagen te laat met het retour sturen van de producten. De producten zitten volledig netjes in de originele verpakking en een nette mail gestuurd om te vragen of de broeken toch nog retour mogen. Hierop een zeer zakelijk antwoord gekregen en absoluut geen coulance. Prima om een beleid te hanteren maar naar mijn inziens is enige rek hierin en tegemoetkoming naar de klant essentieel voor een goede bedrijfsnaam en klantenwerving. Kortzichtig en jammer. 120 euro weggegooid.